Paleobloggen Under vårt tak har ny adress

Publicerat: 29 juni, 2014 i Länkar till Paleobloggar, Lär dig mer om Paleo, Reklaminlägg
Etiketter:, ,
Under vårt tak

Paleobloggen Under vårt tak

Flyttkort

Min och många andras favoritblogg inom Paleo, den varma, goda och mycket vänliga Under vårt tak, har fått ett nytt tak över huvudet.

Jenny och Magnus Andersson flyttar nu in på egna domäner med sina härliga recept och tankar kring naturlig mat, träning och livsstil.

Som jag nämner i videointervjun hos Kostdoktorn, så är det främst Under vårt tak som inspirerat mig i min jakt på den optimala maten för min hälsa.
Gör ett besök du med, det finns väldigt många goda recept, kunskaper och tankar om Paleo att ta del av.

Här ett av de favoritrecept jag hittat där som passar perfekt nu på sommaren. Klicka på bilden så kommer du till en mycket läcker och lättgjord hallonsorbet.

Hallonsorbet

Lämna en kommentar