Tillbaka till ursprunget

Publicerat: 3 september, 2014 i Om mig
Etiketter:, , , , ,

Gul solros

 

 

 

 

 

 

 

Nystart på gamla bloggen

Efter en del funderande har jag bestämt mig för att starta upp min gamla blogg, så följ gärna med på min matresa på Birgitta Höglunds mat – Naturligt god mat att njuta av.

Den här bloggen ligger kvar med sina nära 200 mjölkfria recept och länkar till många andra, fina Paleobloggar. Hoppas du haft glädje av recepten och att du följer med till den andra, det blir ungefär samma typ av naturliga mat där men med lite mer av mejeriprodukter och framför allt, en hel del av mina tankar och funderingar kring naturlig mat igen.

Där kan du oftast byta grädde mot kokosgrädde, smör mot kokosolja och ost till gratänger mot ägg/majonnäs, precis så som jag gjort med recepten här.

Tack för att du följt mig härinne 🙂

Dahlia

 

Lämna en kommentar